IN RE UAB - SOLIDWORKS palaikymo centras Lietuvoje

SOLIDWORKS techninis palaikymas

Maksimaliai išnaudokite SOLIDWORKS, atverdami plačias techninio palaikymo (Subscription Service) galimybes.

SOLIDWORKS Sub.Service 2021

Kodėl reikalingas SOLIDWORKS techninis palaikymas?

Siekiant tiek dabar, tiek ateityje maksimaliai išnaudoti programinę įrangą, būtina naudotis naujausia jos versija, su vėliausiais patobulinimais ir pataisymas. Naujausia versija, kartu su kitomis techninio palaikymo teikiamomis paslaugomis, leis jums likti konkurencingiems ir maksimalizuoti turimos programinės įrangos vertę.

Paslaugos privalumai

  • Prisijungsite prie pasaulinės SOLIDWORKS vartotojų bendruomenės, subūrusios gausybę entuziastų, studentų, dėstytojų ir profesionalų. Šioje bendruomenėje galėsite mokytis, dalintis patirtimi, rasti reikiamos medžiagos ar pasisemti įkvėpimo.

  • Padidinsite SOLIDWORKS programinės įrangos efektyvumą, pasinaudoję profesionalia IN RE UAB technikų komandos pagalba ir patirtimi.

  • Gausite visus programinės įrangos atnaujinimus, o su jais - patobulinimus, naujas funkcijas, leidžiančias dirbti greičiau ir efektyviau, bei užtikrinti suderinamumą su kitomis naujausiomis IT technologijomis.

Kas įeina į SOLIDWORKS techninio palaikymo prenumeratą

SOLIDWORKS debesijos paslaugos*

Debesijos paslaugos leidžia lanksčiau ir lengviau bendradarbiauti neišeinant iš SOLIDWORKS aplinkos, suteikiant galimybę saugiai dalintis 3D modeliais ir 2D brėžiniais internetu, bei užtikrinti duomenų valdymą ir bendrą darbą prie projektų be papildomos IT infrastruktūros.

* - Nuomojantiems arba įsigijusiems SOLIDWORKS nuolatines licencijas nuo 2023 liepos 1 d. 


Naujos-versijos-SOLIDWORKS

Naujos versijos

SOLIDWORKS atnaujinimas leidžia neatsilikti nuo naujausių informacinių ir inžinerinių technologijų, užtikrinti nuolatinį tobulėjimą, projektavimo darbų optimizavimą, darbuotojų produktyvumą, SOLIDWORKS suderinamumą su naujausiomis operacinėmis sistemomis bei kita programine įranga, o svarbiausia - jūsų įmonės konkurencingumą. Nepraleiskite galimybės pasinaudoti naujomis funkcijomis ir patobulinimais, galinčiais žymiai paspartinti jūsų įmonės darbą.

SOLIDWORKS-atnaujinimai-SP

Atnaujinimai bei užklausos

Per metus išleidžiami bent penki SOLIDWORKS atnaujinimų paketai (Service Pack) užtikrina suderinamumą su paskutiniais Windows atnaujinimais, vaizdo kortų tvarkyklėmis, bei pataiso vartotojų bendruomenės atrastas programos klaidas. Turėdami aktyvią techninio palaikymo prenumeratą, jūs taip pat galėsite prisidėti prie programos tobulinimo, pranešdami SOLIDWORKS komandai apie kilusias problemas (Service Request) ar balsuodami už naujas funkcijas (Enhancement Request).

Techninis-palaikymas

Techninė pagalba internetu

Suteiksime prioritetinę techninę pagalbą lietuvių kalba iš IN RE UAB - SOLIDWORKS palaikymo ir mokymo centro Lietuvoje:

  • TeamViewer nuotolinio prisijungimo būdu, kuomet specialistas gali dirbti jūsų kompiuteriu ir padėti atlikti sudėtingus veiksmus, šalinant trikdžius.

  • IN RE techninė pagalba techninės pagalbos užklausos forma. Ją užpildžius, susiseksime su jumis, ir padėsime išspręsti programų naudojimo klausimus.

MySolidWorks-Standard

Palaikymo portalas ir
mokymosi resursai

  • MySolidWorks.com rasite programos diegimo failus, administravimo dokumentacijas, prieigą prie SR (Service Request), ER (Enhancement Request). MySolidWorks.com yra parengtos sistematizuotos mokymosi programos visiems SOLIDWORKS produktams, leidžiantiems užtikrinti vienodus jūsų darbuotojų programinės įrangos naudojimo įgūdžius bei efektyvų laiko išnaudojimą.

  • SOLIDWORKS forumas sutelkia itin plačią vartotojų ir vidinių darbuotojų bendruomenę, kurioje galėsite dalintis iškilusiais sunkumais ir jų sprendimais, bei diskutuoti bet kokiomis SOLIDWORKS temomis.
customer-portal

Žinių bazė

  • SOLIDWORKS žinių bazė yra platus internetinis šaltinis, leidžiantis techninio palaikymo klientams lengvai ieškoti informacijos, patarimų, problemų sprendimų, gerosios praktikos, bei peržiūrėti ankstesnius internetinius seminarus.

  • IN RE žinių bazė yra mūsų komandos kuriama SOLIDWORKS naudojimo žinių bazė lietuviu kalba, kur vienoje vietoje  kaupiame informaciją, aktualią Lietuvos vartotojams.

3DS_DIGITAL_BADGES_CERTIFICATION_SOLIDWORKS_MECHANICAL_DESIGN_160420[1]

Sertifikacija

 

Certified SOLIDWORKS Professional (CSWP) ir Certified SOLIDWORKS Associate (CSWA) egzaminai užtikrins aukštą darbuotojų lygį bei profesinį tobulėjimą, taip didindami savo ir įmonės produktyvumą bei konkurencingumą, o vadovai galės peržiūrėti egzaminavimo rezultatus bei ataskaitas, ir pamatyti, kuriuose vietose darbuotojams dar reikia patobulėti.
Kaip užsiregistruoti SOLIDWORKS sertifikavimosi egzaminams ir gauti nuolaidos kodus?

Papildomos programos ir servisai, suteikiami nemokamai

SOLIDWORKS Visualize

SOLIDWORKS Visualize leis SOLIDWORKS Professional ir Premium vartotojams paprastai ir greitai parengti produktų vizualizacijas ir automatiškai jas atnaujinti kai produktų modeliai pasikeičia, taip išvengiant pasikartojančio rankinio darbo.

Visualize Standard licenciją galima instaliuoti ir kitoje darbo vietoje nei SOLIDWORKS 3DCAD, pavyzdžiui. Tai reiškia, kad 3D modeliavimas ir 3D vizualizavimas gali vykti lygiagrečiai.

SOLIDWORKS CAM Standard

SOLIDWORKS CAM Standard yra greičiausias ir lengviausias būdas sukurti detaliu apdirbimo programas CNC staklėms (frezavimas, vandens pjovimas, plazma, lazeris ir routeris).

SOLIDWORKS CAM Standard naudoja technologinę duomenų bazę, kad palengvintų programavimo procesą ir automatiškai atpažįsta 3D modelio geometriją ir sudėtas tolerancijas (PMI), kas padeda standartizuoti programavimo darbo procesus.

Įeiną į visas SOLIDWORKS Desktop konfiguracijas.

MySolidWorks

MySolidWorks yra vieta, kur galite gauti visus atsakymus apie SOLIDWORKS. Tai yra nemokama paslauga, tačiau SOLIDWORKS techninis palaikymas suteikia galimybę turėti daug daugiau nuolat atsinaujinančių mokymo resursų, bei galimybę gauti tarptautinius SOLIDWORKS sertifikatus: CSWP, CSWA ir t.t.

Papildoma informacija:

  • Tam, kad pasinaudoti techninio palaikymo paslaugomis reikia sukurti 3DEXPERIENCE ID paskyrą. Informacija Kaip susikurti 3DEXPERIENCE ID paskyrą?
  • Esami vartotojai su aktyviu techniniu palaikymu nuo 2023 liepos 1 d. gali pereiti prie naujos techninio palaikymo prenumeratos su debesijos paslaugomis.
  • SOLIDWORKS debesijos paslaugų rinkinys susideda iš šių 3DEXPERIENCE rolių:
    • 3DSwymer (IFW);
    • Collaborative Industry Innovator (CSV);
    • Collaborative Designer for SOLIDWORKS (UES);
  • SOLIDWORKS techninio palaikymo nauda:

Kilo klausimų dėl SOLIDWORKS techninio palaikymo prenumeratos? Užpildykite šią forma, ir mes greitai su jumis susisieksime.