IN RE UAB - SOLIDWORKS palaikymo centras Lietuvoje

SOLIDWORKS debesijos paslaugos

Inžinerinių duomenų saugojimas, projektų ir užduočių valdymas bei bendradarbiavimas 3DEXPERIENCEWorks debesijos platformoje
SOLIDWORKS debesijos PDM

Kas yra SOLIDWORKS debesijos paslaugos?

SOLIDWORKS debesijos paslaugos yra SOLIDWORKS 3DCAD nuomojamų arba nuolatinių licencijų su aktyviu techniniu palaikymu įrankiai 3DEXPERIENCEWorks debesijos platformoje, kurie užtikrina pagrindines inžinerinių duomenų valdymo ir bendradarbiavimo funkcijas.

Inžinerinio duomenų valdymo sprendimai debesijoje

Debesijos paslaugos leidžia lanksčiau ir lengviau bendradarbiauti neišeinant iš SOLIDWORKS aplinkos, suteikiant galimybę saugiai dalintis 3D modeliais ir 2D brėžiniais internetu, bei užtikrinti duomenų valdymą ir bendrą darbą prie projektų be papildomos IT infrastruktūros.

SOLIDWORKS debesijos paslaugos koncentruojasi į:
  • 3D duomenų peržiūrą internetu ir bendradarbiavimą;
  • Duomenų saugojimą ir revizijų valdymą debesijoje;
  • Valdymą ir kontrolę.

3D duomenų peržiūra internetu ir bendradarbiavimas

Naudodamiesi platformos įrankias, jūs galėsite bendrinti savo 3D modelius tiesiai iš SOLIDWORKS. 3D modelių peržiūra, revizija, komentarai, pastabos, bei kitos esminės techninės komunikacijos užduotys gali būti atliekamos tiesiai iš interneto naršyklės, iš bet kokio prietaiso. Tai tarsi eDrawings, tačiau nereikia nieko instaliuoti, nereikia persiuntinėti failų, ir nėra painiavos tarp skirtingų versijų, o tai labai paspartina įmonės darbuotojų bendradarbiavimą ir komunikaciją.

3D duomenų peržiūra internetu ir bendradarbiavimas

Duomenų saugojimas ir revizijų valdymas

SOLIDWORKS debesijos paslaugos suteikia priemones saugiam projektų saugojimui debesijoje, versijų ir revizijų (pakeitimų) valdymui bei paprastas kontrolės ir peržiūros galimybes. Modelius, detales ir brėžinius galite išsaugoti debesijoje tiesiai iš SOLIDWORKS aplinkos. Dirbant komandoje su kolegomis, galite valdyti prieigą prie projektų ir jo atskirų dalių, dalintis darbais nekopijuojant failų ir užtikrinti, kad niekas neperrašytų arba neištrintų jūsų darbo. Versijų ir revizijų valdymo priemonės neleis pamesti kūrimo istorijos ir palengvins variantinio projektavimo procesus.

3DEXPERIENCE debesijos platforma taps vieninteliu visų inžinerinių duomenų informacijos šaltiniu.

SOLIDWORKS duomenų saugojimas ir revizijų valdymas

Valdymas ir kontrolė

Jei reikia ne tik dalintis ir saugoti duomenis, galite pasinaudoti papildomomis 3DEXPERIENCE galimybėmis - projekto ir užduočių valdymu, keitimų bei neatitikčių kontrolės ir tvirtinimo priemonėmis, tiesiogiai susiejamomis su 3D ir 2D projektine informacija ir užtikrinančiomis darbu atlikimą pagal numatytus kokybės reikalavimus. 3DEXPERIENCE platforma plečiasi kartu su jūsų augančiais valdymo ir kokybės užtikrinimo poreikiais.

Debesijos paslaugų paketas apjungia SOLIDWORKS su 3DEXPERIENCE platforma, kurioje jūsų galimybės neapsiriboja vien duomenų valdymu, bet apima ir kitas gaminių kūrimo sritis, pavyzdžiui, pažangius inžinerinės analizes įrankius, gamybą, rinkodarą ir t.t.

 

SOLIDWORKS modelių valdymas ir kontrolė debesijoje

Trumpai apie naujas bendradarbiavimo, saugojimo ir valdymo funkcijas (1,45 min. video)

Dažniausiai užduodami klausimai dėl pasikeitimų nuo 2023 liepos mėn.

  1. Kas keičiasi nuo liepos mėn.?
    Nuo 2023 liepos, visos naujai įsigyjamos SOLIDWORKS 3DCAD licencijos (metinės, nuolatinės, tinklinės ir t.t.) gaus prieigą prie 3DEXPERIENCE debesijos platformos iki techninio palaikymo arba nuomos galiojimo pabaigos.
    Taipogi, įsigyjant šias licencijas, bus privalomas 2 metų trukmės techninis palaikymas. Atsižvelgiant į naujai suteikiamas paslaugas, visų licencijų kaina šiek tiek pakils.
  2. Kas bus po dviejų metų, jeigu nuspręsiu nepratęsti techninio palaikymo?
    Jeigu nuspręsite nepratęsti techninio palaikymo, SOLIDWORKS Desktop nuolatinė licencija galios ir toliau, tačiau bus nutraukta prieiga prie debesijos paslaugų, nebus galima atsinaujinti programos į naujų metų versijas, bei nebus suteikiama techninė pagalba.
  3. Ar išliks iki dabar esantis licencijų įsigijimo variantų lankstumas?
    Taip. Nors dauguma programinės įrangos gamintojų nusprendė nutraukti nuolatines licencijas, SOLIDWORKS ir toliau galėsite įsigyti šiuo, kaip ir kitais variantais - trijų mėnesių licencija, kasmetine nuoma arba nuolatines licencijomis. Tai galioja pririšamoms prie kompiuterio (standalone) ir tinklinėms licencijoms.
    Anksčiau (iki liepos 1 d.) įsigytos nuolatinės licencijos su techniniu palaikymu galės atsinaujinti techninį palaikymą ir be debesijos paslaugų.
  4. Ar šitai galioja tiek naujiems, tiek seniems vartotojams?
    Taip - tačiau tik įsigyjant naujas licencijas.
  5. Turiu SOLIDWORKS Desktop licenciją. Ar galiu atsinaujinti be debesijos paslaugų?
    Taip, esamiems vartotojams su aktyviu techniniu palaikymu leidžiama atsinaujinti be papildomų paslaugų už seną kainą.
  6. Ar tai liečia ir tinklines licencijas?
    Taip, liepos mėn. pakeitimai galioja visų tipų licencijoms. 
  7. Jei mūsų įmonė naudoja tinklines licencijas, ir tik kai kurios jų turi techninį palaikymą, ar turėsim prieigą prie debesijos paslaugų?
    Taip, tačiau tik tiems vartotojams, kurių paskyros asocijuotos su licencijomis, turinčiomis techninį palaikymą.
  8. Esu senas klientas su aktyviu techniniu palaikymu. Ar galiu atsinaujinti techninį palaikymą ir gauti debesijos paslaugas?
    Taip.
  9. Noriu atsinaujinti SOLIDWORKS ir gauti debesijos paslaugas. Ar privalau atsinaujinti visas savo licencijas (nuolatines ar tinklines)?
    Ne, nebūtina. Galite atsinaujinti tik tas licencijas, kurias norite.

Užklausa dėl papildomos informacijos:

Papildoma informacija:

  • SOLIDWORKS debesijos paslaugų rinkinys susideda iš šių 3DEXPERIENCE rolių:
    • Collaborative Business & Industry Innovator (PCS-OC):
      • 3DSwymer (IFW);
      • Collaborative Industry Innovator (CSV);
    • Collaborative Designer for SOLIDWORKS (UES-OC);
  • Vartotojas gali prie jau suteiktų 3DEXPERIENCE rolių pridėti papildomas roles, ir taip išplėsti savo galimybes.
  • Tam, kad pradėti naudoti SOLIDWORKS debesijos paslaugas, jums reikia sukurti 3DEXPERIENCE ID, aktyvuoti 3DEXPERIENCE platformą, sukurti vartotojus ir priskirti vartotojams teises bei programas. Kaip tai padaryti, aprašyta čia: 
  • Informacija apie  3DEXPERIENCE debesijos platformos saugumą, privatumą ir kokybė: 3DEXPERIENCE Trust Center | Dassault Systèmes (3ds.com):
    • ISO/IEC 27001:2017 Information Security Management
    • ISO/IEC 27701:2019 Privacy Information Management
    • ISO 9001:2015 Quality Management System

Apjunkite 3D projektus, 2D brežinius, duomenys ir procesus vienoje debesijos PLM platformoje

3DEXPERIENCE SOLIDWORKS konfiguracijos tai  esmė - apjungti tiek vartotojus, tiek darbo įrankius į vieną, centralizuotą platformą, kurioje visi duomenys yra aiškiai struktūruoti, problemos kaip failų dublikatai ar pasimetimas iš viso neegzistuoja, projektų valdymas, komunikacija bei bendradarbiavimas tarp darbuotojų yra pilnai asocijuoti su CAD bei kitais failais, o visi suinteresuoti asmenys, net ir už įmonės ribų (užsakovai, subrangovai ir t.t.) gali gauti prieigą prie jiems skirtų duomenų, ir visados matyti vėliausią projekto versiją.

Jei norite sužinoti daugiau apie SOLIDWORKS debesijos paslaugas, gauti konsultaciją arba pasiūlymą, susisiekite su mumis, ir mes pateiksime visą reikiamą informaciją.